lørdag 10. oktober 2009

Forfattarportrett :D

JONAS LIE



Han kvart født 6. November 1833 i Modum i Buskerud fylke og døydde 5. Juli 1908 i Stavern. Han er ein av ”de fire store” norske forfattarar (Alexander Kielland, Henrik Ibsen og Bjørnstjerne Bjørnson er dei andre tre). Han er mest kjent for romanar, men har også skrivet dikt. Hans mest kjente bøkar er:

•familien på Gilje blei skrevet i 1883 og er ein roman(venstre side).



•losen og hans hustru denne er ein roman frå 1874 og regnast som den første sjøromanen og den første ekteskapsromanen i norsk litteratur(under).




Eg valde denne forfattaren fordi eg ville vite meir om han, sia han er ein av de fire store norske forfattarane. Og fordi eg liker romanar.

Kjelder:
• Eg brukte wikepedia.org på og finna stoff.
• På bildar brukte eg google.no og wikepedia.org

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar